Am terminat-o ..

Salut . Astăzi s-a terminat şi micuţul meu concurs care a fost castigat de Mistocareala .De acum in loc de " Sambăta cu Bancuri" se va numi : Azi un banc ..Oricum vroiam sa vorbesc despre altceva . Astăzi , dimineaţa la prima ora am fost la scoală :D , şi ghici ce .... ne-a trimis acasă şi a zis ca stăm şi Miercuri şi Joi . Deci eu sunt liber incă 2 zile datorita ninsorilor care s-au aşezat pe jos in ultima vreme la Vaslui . Pană la urmă mă bucur dar sper să nu se facă Sambăta si Diminica ore :)):)) . În plus mă voi ocupa în aceste 2 zile mult mai mult de bloggerit şi de postat mai mult .
Oricum afară nu prea am ce face pentru că zăpada a.ajuns la jumatate de metru sau mai mult :(( nu am măsurat-o :)) . Păi cam atat pentru postarea aceasta şi în final o sa închei cu motto-ul blogului : Am cerut putere şi viata mi-a dat dificultaţi pentru a ma face puternic.