Azi fericit !

Salut . Nu stiu daca ati observat ca am schimbat tema pe blog . ( sper sa va placa ) . Oricum nu despre asta este vorba .  Ieri am fost la scoala si am facut doar 2 ore iar directoarea a zis sa plecam acasa ca nu se mai fac ore . Dupa ce a zis asta a mai zis inca o perla care ne-a bucurat si mai tare . A zis ca stam acasa si maine :D:X:X . Deci am ajuns acasa ieri nu pre aveam chef de facut mai nimic . Am stat mai tarziu nu am scris absolut nimic . Stiind ca azi stau acasa m-am trezit mai tarziu . Am luat micul-dejun si direct pe blog si mess . Stand inca jumatate de ora pe mess am mai aflat o veste tot la fel de buna . Si maine stau acasa :X:X:X . . Poate ati citit si postarea aceia cu scoala in care ziceam ca as vrea o saptamana scoala si o saptamana vacanta . Ei bine la mine cam asa a fost . Postarea a fost SFANTA . :X . Oricum am aflat ca azi nici macar o scoala nu se pune in functiune asa ca puteti sa leneviti si voi impreuna cu mine :D . Pe langa aceste vesti spuse mai sus  vreau sa va pun o intrebare . Voua va place noua tema aleasa de mine  ??