Cum mi-am inceput eu viata de blogger !!

Cum spune si titlul va intrebati cum am inceput eu viata de blogger .Ei bine a fost mai mult la panarama . Daca il stiti pe Xutzuu de la el a cam inceput si viata mea de blogger . Anul trecut a inceput el sa isi creeze un blog care pana la urma a iesit ceva din el . Stand pe messenger si uitandu-ma la cateva statusuri am dat de id-ul de messenger a lui xutzu si avea un status cu blogul sau :D. Curios am dat un click si am vazut ca arata destul de bine si chiar mi-a placut asa ca dupa cateva zile mi-am creeat si eu un blog . Sincer sa fiu nu asta este primul meu blog . Blogul pe care l-am creeat de la bun inceput a fost Blog Laurentzyu sau mai bine spus nu a fost ci inca mai este dar am uitat id-ul de messenger cu care l-am inscris . Am avut mult mai multe bloguri dar nu le mai enumar acum .   Oricum cam asa mi-am inceput eu viata de blogger .  Voi cu ati inceput ??