Inca unu !

Buna ! . Aseara mi-am facut propriul site pentru orice de reclama sau publicitate . Ideea mi-a venit de la XutZu in legatura cu facerea blogului . Desigur nu chiar orice . Acum sa vorbesc putin despre noul blog . Sa nu va treaca prin cap ca renunt asa repede la acesta mai ales dupa ce am ajuns asa de departe . Blogul nu are chiar un nume perfect dar pentru  inceput merge . Si inca nu l-am spus :)). Publicitate concursuri este numele lui  si este un blog pentru a face orice fel de publicitate pe acela in loc de asta .Mai multe detalii despre el gasiti in prima sa postare . Oricum ii multumesc lui XUTZU pentru a nu se supara ca intr-un fel , sa zicem ca i-am luat ideea . Am iunceput sa il pun si in functiune dis de dimineata . O s aii fac o promovare aproape la fel de buna ca si pe acesta . Pana il termin ne mai auzim ori aici ori pe celalant :D!  Bafta !