Lipsa de ocupatie

Salut . Azi va prezint si voua cateva poze facute de mine insumi cand desenam la scoala . ( lipsa de ocupatie ).Desigur nu aveam de gand sa le arunc pur si simplu pe blog . Am facut o mica combinatie in ele . Sau mai pe inteles am pus 3 poze in-truna singura . Eu le faceam la scoala in timpul orelor cand nu aveam chef de scris sau cand stateam degeaba si ma plictiseam enorm . Oricum este doar o lipsa de ocupatie ( o pierdere a timpului ) . Azi m-am mai uitat si eu in cateva carti si am dat si de desenele acestea si nu prea stiam ce sa fac cu ele .
Sa le arunc sau la le pastrez . Cu toate ca nu aveam absolut nici o idee de postare mi-am zis sa le fac cate o poza si sa le public pe blogul meu . Si cam asa mi-am facut si postarea . Ehh ... cam atat pentru postarea aceasta . Aaa  , eram sa uit .Voua cum vi se par ??