Nerabdator si plictisit

Salut . Nu cred ca o sa va vina a crede ce o sa va spun dar in sfarsit este gata . Astazi dupa ce mi-am pierdut jumatate din timp pentru  a cauta o tema pentru blog in sfarsit am gasit una destul de potrivita momentan . Am cautat o tema putin mai educativa . Desi am cautat in zori , am gast una dar nu se potrivea mai deloc blogului asa ca .. asta e mai bunicica . Oricum nu despre asta este vorba in aceasta postare. Dupa cum stie oricine maine este luni , si este zi de scoala . Pana acum ma plangeam in mai multe postari ca m-am saturat de scoala si ca nu o mai vreau . Ei bine dupa ce am stat timp de o saptamana acasa m-am plictisit de moarte . Tot ce puteam face era doar sa stau la calculator sau sa ies pe afara la sanie unde si acolo ma plictiseam mai ales ca era un ger .. de ma faceam turture . Ehh , maine sunt nerabdator sa ma mai duc la scoala  .
Mai bine stau sa invat decat sa mai stau o saptamana acasa sa ma plictisesc :(( . Oricum abia astept .Pana maine sa mai vorbim si despre altceva . In postarea anterioara am facut un mic anunt ca mi-am mai creat un blog pentru tot felul de reclame . Si sincer sa va spun astazi m-am mai ocupat putin de el , nu numai de acesta . I-am pus si lui o tema nou nouta la fel ca si acestuia . Chiar daca nu este tema perfecta este mult mai buna decat cea care a fost inainte . Atat despre blogul meu , nu vreau sa fac multa reclama . (oarecum) .In final o sa inchei cu un motto putin mai lung gasit undeva pe net de mine special pentru blog. Am cerut putere si viata mi-a dat dificultati pentru a ma face puternic !