O zi linistita ...

Salutare !! Dupa cum multi stiu eu trebuia sa ma duc la scoala dar mi-am luat o zi concediu. Dupa ce ati citit postarea cu " Luni la scoala " ati vazut ca am participat la o mica bataie . Insa si ieri am scapat de ore pentru ca am fost de serviciu pe scoala dar ma plictiseam  asa tare incat ieseam afara pe frigul ala si ma plimbam :)) . Chiar daca ieri am fost de Serviciu a mai fost un comflict intre mine si acel baiat .Desigur acesa nu a fost asa grav pentru ca ne-a despartit un profesor :D . Oricum tot plictiseala a fost . Aseara nu aveam chef sa dorm asa ca m-am culcat tarziu chiar daca eram constient ca maine am scoala . Ghici ...A doua zi nu m-am dus la scoala , bucuria mea :D . Sculandu-ma la 7 jumate am zis ca e cam tarziu sa ma duc stiind ca orele incep la 8 . Asa ca am stat acasa . Dar oricum este mult mai bine acasa decat la scoala , cu ocazia asta am si mai mult timp de a ma ocupa de blog . Oricum sper sa am si eu o zi linistita si fara problema in continuare :P .Bafta .