Un Vaslui alb ..

Ieri dimineaţa Vasluiul era un oraş liniştit si lipsit de zapada . De aseara a inceput sa ninga foarte marunt  , dar des . In gandul meu imi spuneam ca nu se va pune zăpada deloc , dar ca şi intr-un miracol micuţ zapada s-a asezat şi Vasluiul a devenit complet alb .Ei bine eu nu sunt chiar din Vaslui , sunt mai exact din Muntenii de Jos . Nu cred ca stiţi unde este dar acolo zăpada este destul de mare şi am facut chiar şi cateva poze cu ea.
Deşi au trecut deja cateva ore bune de cand am facut pozele înca mai ninge.In prima poza am reuşit sa prind şi doua maşini daca aţi observat .
Voi ce ziceţi ? ca pe unde trec maşinile este doar un drum oarecare . Ei bine acolo este şoseaua care dupa cum vedeţi este absolut alba . In poza numarul 2 este un mic morman de zăpadă care l-am văzut cand am venit de la şcoală aşa că m-am gandit sa îi fac şi o poză . Sigur că se cunoaste că este bătătotită zăpada aşa că  nu credeţi că este aşa de mică =)) . A ajuns aproximativ la jumătate de metru şi înca continuă să ningă  . Voi ce ziceţi ? O să mai ningă ?